برای تو 1

تیک تاک عمر میگذردو و من غرق در هاله وجودت هستم ....

راضی از بودنت و در تمنای خواستنت ، عشقت را استشمام میکنم

لحظه لحظه ها شیرینند هرگاه می اندیشم که احساس تو در آنها شریک است و افکارت در افکارم تنیده شده ...

بهترینم ... خودخواهیم را ببخش و وجودت را به من بسپار...

غرورم را در کلام عفو کن و بگذار تو را با عشقم در آغوش بکشم ...

می خواهم خودم اندیشه هایت را تجربه کنم و بشنوم ....

می خواهم غرق باشم در دریای وجودت در اقیانوس افکارت و در آسمان بیکران عشقت ...

عزیزترینم ...

بهتر از خود را برای من میشناسی؟

فقط برا من ...

نه عزیزم .... تو برای من بهترینی و من هم می خواهم که برای تو بهترین باشم... تنها تو ...

عشق من...

محبوب من ...

.

.

.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد